2010. május 12.

A szívem lágya (F. Á.)

Tegnap este tök jó kedvem volt, egy jó színdarabot láttam, megkaptam életem első külföldi esküvői meghívóját, és egyáltalán.
Aztán jött egy hír telefonon, és teljesen szétcsúsztam, pedig nincs rá objektív okom. Mindenesetre még reggelre is maradt a nyüszögésből, pedig az azért ritka. (Igaz, hogy tök sötét van, és időnként esik is egy rövid ideig, de annál vehemensebben.)
Úgy látszik, minden esküvő és baba hírével külön-külön meg kell dolgoznom magamban. Nem nagy kilátás, bár az idei (eddig ismert) nyolc-kilenc mellé lehet, hogy sok már nem jön.
Aztán kiderült, hogy a Lelkes (ezúttal inkább lelketlen) népe egy idegent tép online, és ennek se igen örülök. Pedig onnan most jobb lenne jó híreket hallanom.

6 megjegyzés:

B.Brown írta...

Ó, ennyire azért nem egyirányú a dolog.

graphoman írta...

Jó na, de akkor is, nekik kéne okosabbnak lenniük.

Cili írta...

be jó lenne, ha a jó híreket rendelni lehetne! :)

graphoman írta...

Ó igen. Nem lehet, hogy ez piaci rés? :-)

Ditte írta...

Amúgy az idegen kezdte, de ez a szándékos szítogatás már nekem sem jön be...

Ditte írta...

Ja, és a babahírekkel azt hiszem, hasonlóan vagyunk...