2010. május 6.

Fogadalmak

Ja, és gondolkoztam nemrég az újévi fogadalmaimon, és nem állok nagyon jól velük. :-( Etiópiát jóformán elengedtem; a Bibliával erősen le vagyok maradva (olvasgatom, de nem szisztematikusan -- különben erről fog szólni a Don't break the chain! jobb oldalt); levelet pedig nem írtam vagy két hónapja -- bár pár hete rávettem magam három régen vártra, ha ugyan csak négyoldalú képeslap formájában is. A Finding the Still Point-hoz egész frankón hozzáfogtam valamikor, de aztán elenyészett.
Ó, jaj, I should renew my commitment [meg kell újítanom az elkötelezettségem; de ez magyarul sehogy se hangzik].

2 megjegyzés:

Dániel írta...

A Bibliát ezeröccáz év alatt írták, végigolvasni méltányosan mérve nagyjából ugyanennyi. Akárhol jársz, ha már lapoztál, jó a részidőd.

graphoman írta...

Igenigen, de ilyenkor az jön mindig, hogy "éveim száma véges, könyveimé végtelen"... :-7